loading...

Update Terbaru KITA BANTAI.. Pada Article Hari Ini Penulis Akan Memberi Anda Cerita Yang Amat Menarik Hari Ini . Jadi Mari Kita Mula Membaca.




Pelakon Tasha Shilla yang kebelakangan ini sering dikaitkan dengan fesyen yang melampau meminta masyarakat tidak lagi mengecamnya dengan menggunakan isu agama.

“Saya mohon jangan heret isu agama dalam hal ini. Saya lakukannya sebagai kelangsungan kerjaya kerana selain tampil dalam acara hiburan, saya juga diberi penghormatan untuk muncul ketika acara fesyen. Mungkin saya nampak seksi kerana semakin kurus," katanya memetik laporan Bi-Pop.


Bukan itu sahaja, apa yang hanya mampu dilakukannya kini adalah berdoa dalam menghadapi tohmahan dan kritikan terhadapnya.

“Saya manusia yang tidak sempurna, senjata saya kini hanyalah doa. Kalau boleh saya tak mahu komen lebih, terutama hal berkaitan agama. Mungkin saya nampak sosial, namun saya juga ada pegangan agama. Biarlah hal itu menjadi rahsia antara saya dengan Yang Satu,” demikian menurut Tasha.

Tasha sebelum ini menggemparkan industri hiburan tanah air dengan penyebaran satu gambar separuh bogel dipercayai sebagai dirinya.

Belum reda dengan isu itu, Tasha sekali lagi diheret dengan kontroversi fesyen seksi mendedahkan bahagian perut, dada dan peha yang digayakannya ketika menghadiri sebuah majalah fesyen baru-baru ini.

Penampilannya itu mengundang kritikan ramai pihak, termasuk pakar agama. -Siakapkeli.my
Bagaimana Menarikkan Article Pada Hari Ini . KITA BANTAI.Jangan Lupa Datang Lagi Untuk Membaca Article Yang lebih Menarik Pada Masa Akan Datang/

Catat Ulasan

 
Top