loading...

Update Terbaru KITA BANTAI.. Pada Article Hari Ini Penulis Akan Memberi Anda Cerita Yang Amat Menarik Hari Ini . Jadi Mari Kita Mula Membaca.
brim
Bayaran Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) bagi peringkat akhir tahun ini akan dibuat mulai 21 September ini. Menteri Kewangan II, Datuk Seri Ahmad Husni Hanadzlah, berkata pemberian bantuan yang sepatutnya dibuat pada akhir September itu dipercepatkan sempena sambutan Aidiladha pada 24 September ini.
“Kerajaan bersetuju agar pembayaran peringkat akhir BR1M 2015 dipercepatkan dan berharap pemberian ini dapat membantu rakyat membeli barangan keperluan serta persiapan bagi menyambut Aidiladha nanti.
“Pembayaran BR1M akan dikreditkan terus ke akaun penerima masing-masing.
Bagi mereka yang tiada nombor akaun, surat kelulusan akan diposkan terus ke alamat penerima dan seterusnya boleh ditunaikan di mana-mana cawangan Bank Simpanan Nasional (BSN), Maybank, CIMB dan Public Bank yang berhampiran,” katanya dalam satu kenyataan di sini.


Sumber Berita : http://suarasabah.com/2015/09/brim-dibayar-awal-sempena-ai
Bagaimana Menarikkan Article Pada Hari Ini . KITA BANTAI.Jangan Lupa Datang Lagi Untuk Membaca Article Yang lebih Menarik Pada Masa Akan Datang/

Catat Ulasan

 
Top