loading...

Update Terbaru KITA BANTAI.. Pada Article Hari Ini Penulis Akan Memberi Anda Cerita Yang Amat Menarik Hari Ini . Jadi Mari Kita Mula Membaca.
Pada setiap hari Sabtu kedua bulan Julai, orang ramai berkumpul di luar Mugs Away Saloon, di Laguna Niguel, California, untuk Moon Amtrak.

Dikenali juga sebagai  (Mooning of the Train), tradisi bermula 1979. Lagenda ia semua bermula apabila seorang (orang kaya) berjalan ke bar dan berjanji memberi minuman percuma kepada sesiapa sahaja dengan syarat menunjukkan punggung mereka kepada kereta api Amtrak (kereta api penumpang).

Kini kira-kira 1,000 orang menghadiri (Moon Amtrak) dan masa yang hebat untuk berbuat demikian. tiada kejadian tidak di ingini belaku, tidak seperti tahun sebelumnya, apabila seramai 8,000 orang menyertai Moon Amtrak ini yang mabuk di khalayak ramai dan perayaan terpaksa ditutup.

Kereta api kebanyakannya penuh dengan penumpang apabila  melalui Mugs Away Saloon dan konduktor  memperlahankan kereta api supaya penumpang benar-benar boleh menikmati pemandangan dengan panorama punggung manusia ....



Bagaimana Menarikkan Article Pada Hari Ini . KITA BANTAI.Jangan Lupa Datang Lagi Untuk Membaca Article Yang lebih Menarik Pada Masa Akan Datang/

Catat Ulasan

 
Top