loading...

Update Terbaru KITA BANTAI.. Pada Article Hari Ini Penulis Akan Memberi Anda Cerita Yang Amat Menarik Hari Ini . Jadi Mari Kita Mula Membaca.
Walaupun negara China hanya menggunakan Internet sejak tahun 90-an, sebahagian daripada rakyatnya telah menjadi begitu taksub dengan melayari laman web yang telah menyebabkan ketagihan kepada skrin komputer kritikal.

Walaupun beberapa negara telah mengkategorikan penggunaan Internet kompulsif sebagai isu kesihatan mental, China telah pergi jauh kepada ketagihan pelabelan Internet gangguan klinikal.

Dalam usaha untuk menyembuhkan ketagihan Internet di negara ini, ibu bapa di China sedang mencari altenatif dengan menghantar anak-anak mereka ke kem ala tentera untuk beransur-ansur menghentikan mereka dari ketagihan dalam talian mereka.

Terdapat sebanyak 250 kem ketagihan Internet di seluruh negara. Setiap pusat menggunakan khimat tentera untuk "tabiat disiplin memupuk."

Apabila di dalam, remaja-remaja ini dijaga oleh tentera setiap jam. Mereka terpaksa membersihkan, mencuci, memasak makanan, dan mengambil bahagian dalam latihan ala tentera dalam tempoh empat hingga lapan bulan di kem tersebut. Kelas juga merangkumi muzik dan tarian singa tradisional Cina.
Ibu bapa biasanya membayar dua kali ganda purata bulanan gaji-sekitar $ 1700 untuk menghantar anak-anak mereka ke tempat-tempat seperti ini.












Bagaimana Menarikkan Article Pada Hari Ini . KITA BANTAI.Jangan Lupa Datang Lagi Untuk Membaca Article Yang lebih Menarik Pada Masa Akan Datang/

Catat Ulasan

 
Top