loading...

Update Terbaru KITA BANTAI.. Pada Article Hari Ini Penulis Akan Memberi Anda Cerita Yang Amat Menarik Hari Ini . Jadi Mari Kita Mula Membaca.
Dipetik dari Metro.co.uk, seorang ayah menceritakan pengalamannya saat ia merasa malu melihat apa yang telah dilakukan oleh sang anak. Mengapa demikian?

Lelaki dariPhilipina ini menjelaskan bahawa sudah dua minggu, setiap hari anaknya membawa beg besar dan keluar dari rumah. Ia pergi ke luar bandar di sana entah untuk berbuat apa. Maka si ayah yang ingin tahu ini mengikuti anaknya.

Ternyata sampai di sana, ia terkejut melihat apa yang dilakukan oleh anaknya. Ternyata mereka disambut oleh beberapa ekor anjing yang kelihatan mempunyai penyakit kulit, kotor dan sakit. Dan  anaknya memberikannya makan. Jadi inilah yang dilakukan oleh anaknya beberapa hari terakhir.

Si ayah sedikit malu mengetahui kenyataan ini. "Aku malu mengatakan bahawa aku agak jijik. Namun anakku mengubah pandangan itu. Ia tak takut seperti aku. Padahal aku hampir ngeri melihat zombie kecil itu melakukan tos dengan anakku beberapa kali," ceritanya.

Namun sang ayah kemudian merasa terharu dan bangga pada apa yang dilakukan anaknya. Sejak saat itu, dia bersedia membantu membelikan bekalan makanan yang diperlukan oleh anjing tersebut. Tindakan heroik anaknya menyelamatkan anjing itu, anak lelakinya berkata bahawa ia ingin membuka perlindungan haiwan sendiri.








Bagaimana Menarikkan Article Pada Hari Ini . KITA BANTAI.Jangan Lupa Datang Lagi Untuk Membaca Article Yang lebih Menarik Pada Masa Akan Datang/

Catat Ulasan

 
Top